Koreańska Grzywka ^_^

Drugą charakterystyczną rzeczą u Koreanek są piękne gęste grzywki :) Z pozoru zwykła grzywka ale jednak ma to 'coś' . Ja Wam dzisiaj zdradzę ten sekret ^^ .



 A wiÄ™c sekretem takiej grzywki jest po prostu to że zaczyna siÄ™ już od Å›rodka gÅ‚owy . Niektórym jest 'szkoda' wÅ‚osów aby Å›cinać tyle wÅ‚osów ale za to jaki to daje efekt :] W Azji można iść do fryzjera i poprosić o ' KoreaÅ„skÄ… GrzywkÄ™" jednak w Polsce chyba tak Å‚atwo nie jest :) 


 Ale czy taka grzywka potrzebuje wiele 'uwagi' , trzeba pilnować aby nie przetÅ‚uÅ›ciÅ‚a siÄ™ w żadnym stopniu . Wyprostowana wyglÄ…da najlepiej wiÄ™c można zaliczyć także prostowanie . CzÄ™ste mycie jeÅ›li nie caÅ‚ych wÅ‚osów to wÅ‚aÅ›nie grzywkÄ™. Rano zawsze można szybko przesuszyć i cieszyć siÄ™ caÅ‚ym dniem piÄ™knÄ… sypkÄ… gÄ™sta grzywkÄ… :)


 Macie takie grzywki ? A może zamierzacie sobie zrobić ?

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie tydzień temu sobie zrobiłam taką :D pokazałam fryzjerce zdjęcie Minzy i mi ładą "Koreańską grzywkę" zrobiła :D
    zazwyczaj jak miałam grzywkę, to nie miałam jej od środka głowy i dlatego mnie irytowała, bo się źle układała. A teraz się uparłam i dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłabym sb taką, ale nie wiem czy mi będzie pasowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja po prostu poprosiłam o grzywkę, która będzie wyglądać jak normalna XD Siłą rzeczy musiała zaczynać się prawie [brakuje około pół centymetra]od środka głowy. Polecam, jeżeli jeszcze jakiejś nisko-czołej dziewczynie marzy się grzywka xDD
    ~Miszu

    OdpowiedzUsuń

~~~~^______________^ ~~~~~~